Industrie & diensten

PIJNPUNTEN

  • Problemen met het verwerken van klachten van klanten
  • Stijgende personeelskosten door beheer inkomende facturen
  • Geldverlies door niet-bezorgde en onbetaalde facturen
  • Moeilijk om klantgegevens te verwerken die uit customer loyalty documenten worden gehaald
  • Kwaliteitsproblemen door veel te veel non-core administratief werk
  • Slechte kwaliteit HCR/OCR tekstherkenning
  • Slecht gebruik van het documentbeheersysteem
  • Prestatie/SLA-kwesties door ziekte, vakantie,…
  • Ontbrekende end-to-end oplossingen (alleen post scannen)
  • Te veel dataverzamelingsinteracties
  • Tijdverspilling door het zoeken naar HR-documenten, klantendossiers, contracten

Hoe wij die oplossen

  • Automatische klachtenclassificatie, indexatie, archief & routing
  • Outsourcing van documentverwerkingsdiensten
  • Geautomatiseerde workflows
  • DocFlow: op maat gemaakte software voor dual entry datacaptatie voor handgeschreven en niet-gestructureerde documenten
  • Opschonen van bestanden/documenten en rendabel archiveren
  • Optische en handgeschreven tekenherkenningsoplossingen

 

VOORDELEN

  • Innovatieve en kwalitatieve dienstverlening
  • 99,50% gegevensaccuraatheid
  • Gemakkelijker zoeken
  • Tevreden klanten
  • Groen bedrijfsbeheer
  • Betere productiviteit dankzij geautomatiseerde workflows
  • Compliance: geen imagoschade meer