Retail

Pijnpunten

  • Problemen bij het behandelen van klachten uit klanten
  • Verhoogde arbeidskosten om inkomende facturen te beheren
  • Hoge kosten door niet-bezorgde en onbetaalde facturen
  • Problemen bij het verwerken van klantgegevens uit SEPA-documenten
  • Kwaliteitsproblemen als gevolg van onnodige administratieve overhead
  • Slechte kwaliteit van HCR / OCR-gegevensvastlegging
  • Weinig gebruik van het documentbeheersysteem

Oplossingen

  • Automatische classificatie van klachten, indexering, archivering en routering
  • Uitbesteding van documentverwerkingsdiensten
  • Geautomatiseerde workflows in DocFlow
  • Aangepaste software voor het vastleggen van double-flow-gegevens voor handgeschreven documenten
  • Document clean-up en economische archivering
  • Optische en menselijke oplossingen voor karakterherkenning

Voordelen

  • Innovatieve en kwalitatieve dienstverlening
  • 99,75% gegevensnauwkeurigheid
  • Eenvoudigere zoekopdrachten
  • Tevreden klanten
  • Green Company Management
  • Betere productiviteit dankzij geautomatiseerde workflows
  • Compliancy: geen imagoschade meer